Algemene voorwaarden

In deze algemene voorwaarden worden de volgende begrippen gehanteerd:

1.1 Feminine Ink


1.2 Opdrachtgever: de natuurlijke persoon, die een opdracht verstrekt aan Feminine Ink tot het laten aanbrengen van een tatoeage of aan wie Feminine Ink producten en/of diensten levert.  

1.3 Overeenkomst: elke overeenkomst tussen opdrachtgever en Feminine Ink tot levering van producten en/of diensten, waaronder verstaan wordt het laten aanbrengen van een tatoeage.

2. Toepasselijkheid

2.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen opdrachtgever en Feminine Ink, waarbij Feminine Ink als(potentieel) verkoper en/of leverancier van producten en/of diensten optreedt.Van deze Algemene Voorwaarden kan slechts schriftelijk en met uitdrukkelijke instemming van Feminine Ink worden afgeweken.  

2.2 Alle leveringen van producten en/of diensten door Feminine Ink worden zonder enige uitzondering geleverd nimmer door de door Feminine Ink en afzonderlijk handelende personen die door of namens Feminine Ink zijn ingeschakeld.

2.3 De opdrachtgever die een overeenkomst met Feminine Ink aangaat gaat uitdrukkelijk akkoord met deze door Feminine Ink gehanteerde algemene voorwaarden.

3. Eigen verantwoording en eigen risico

3.1 Alle opdrachten van opdrachtgever aan Feminine Ink worden verstrekt onder eigen verantwoording en voor eigen risico van opdrachtgever.

3.2 Door opdracht te geven aan Feminine Ink tot het aanbrengen van een tatoeage verklaart opdrachtgever bekend te zijn met alle mogelijke gevolgen van de behandeling, waaronder wordt verstaan medische, psychische en maatschappelijke gevolgen. Het is opdrachtgever bekend dat de door of namens Feminine Ink aangebrachte lichaamsversieringen nooit volledig of op cosmetisch wijze kunnen worden verwijderd.

3.3 Door opdracht te geven aan Feminine Ink tot het aanbrengen van een tatoeage verklaart opdrachtgever tevens dat hij/zij in goede gezondheid verkeert, niet lijdt aan enige vorm van allergie, hemofilie, diabetes, immuunstoornis, huidaandoening of anderszins en niet besmet is met bloed overdraagbare ziekten (zoals HIV, hepatitis A, B of C of anderszins) en dat zijn/haar behandeling ook anderszins op geen enkele wijze de gezondheid van de medewerkers van Feminine Ink of derden in gevaar kan brengen.

3.4 Opdrachtgever staat er voor in dat hij/zij de leeftijd van 16 jaar of ouder heeft en zijn/haar besluit om een tatoeage door Feminine Ink te laten aanbrengen weloverwogen heeft genomen.

3.5 Indien de opdrachtgever die door Feminine Ink wenst te worden behandeld jonger is dan 18 jaar, vindt de behandeling/levering door Feminine Ink uitsluitend plaats met schriftelijke toestemming en in aanwezigheid van diens ouder of verzorger. In dat geval geldt de ouder/verzorger als opdrachtgever.

3.6 Feminine Ink brengt geen tatoeages aan bij personen onder de 16 jaar, ook niet met toestemming van ouder/verzorger.

3.7 Feminine Ink heeft altijd het recht om van opdrachtgever te vragen een geldig legitimatiebewijs te tonen, daarvan kopieën te maken en te bewaren. Indien de opdrachtgever geen geldig legitimatiebewijs toont heeft Feminine Ink het recht de opdracht te weigeren.

3.8 Teksten en cijfers dienen door de opdrachtgever vooraf gecontroleerd te worden, fouten die hieruit voortvloeien zijn voor het risico van de opdrachtgever.

3.9 De afspraak dient bevestigd te worden door middel van een aanbetaling. Aanbetalingen zijn niet restitueerbaar. Je kunt eenmalig kosteloos je afspraak verzetten binnen 3 maanden, mits je dit 48 uur van te voren doet. Zeg je binnen 48 uur van te voren af dan ben je je aanbetaling kwijt. Bij tijdelijke acties is het niet mogelijk om je afspraak te verzetten, bij afzegging ben je je aanbetaling kwijt. 

3.10 Als je niet op je afspraak verschijnt zonder vooraf af te melden, ben ik genoodzaakt 50% van het tarief van de geplande behandeling in rekening te brengen.

Wanneer deze vergoeding niet wordt voldaan, plan ik geen nieuwe afspraken meer in en is het helaas niet mogelijk om nog als klant terug te komen.

Ik hoop op je begrip – dit beleid is er om zorgvuldig om te gaan met mijn tijd en agenda.